Tjenester

Tjenester

Tjenester

Gjennom mange år har vi bygget opp en unik kompetanse på hva som skal til for å sikre en vellykket prosjektleveranse innen AV og digital signage. Vi tar kundens behov på alvor, og setter brukergrensesnitt, driftssikkerhet og effektiv tilpasning til arbeidsprosesser i høysetet.

3C Technology kan bistå deg med i alle faser av prosjektet – fra teknisk tilrettelegging via design og implementering av løsninger til opplæring.

  • Systemdesign

    Fra brukervennlige møterom til komplette bygg-leveranser

    Vi har kunnskap og erfaring i å utvikle løsninger for lyd og bilde som er kostnadseffektive, driftssikre og enkle å betjene.
    Med utgangspunkt i brukernes forventninger designer vi løsninger som ivaretar dagens behov samtidig som morgensdagens muligheter tas hensyn til.

    Vi hjelper deg å utvikle gjennomtenkte løsninger for alle romtyper, med konsistente løsninger for betjening og drifting.

  • Engineering

    Hvorfor ikke gjøre det riktig første gangen ?

    3C Technology bistår med utvikling og testing av løsninger. Vi spiller en aktiv rolle i prosjekter ved å utarbeide strukturer på kabling, føringsveier, tilkoblingspunkter mv, men kan også bistå i å utvikle spesielle løsninger for å dekke nettopp dine behov.

    Eksempler på løsninger kan være spesielle behov for implementering av styringskommandoer i et touchpanel, eller kanskje å kunne koble flere PC til USB grensesnittet på en interaktiv tavle trådløst

    Vi tegner inn løsninger for lyd og bilde i standard plan- og himlingstegninger, og leverer all nødvendig dokumentasjon og opplæringsmateriell.

  • Prosjektledelse

    Riktig leveranse til avtalt tid og kost ?

    I virkeligheten er det en stor oppgave å koordinere og lede AV-prosjekter. For det første krever denne type leveranser utstrakt koordinering med så forskjellige fagdisipliner som:

    Entreprenør – elektro – himlingsmontør – snekker – arkitekt – interiørkonsulent – ergonom

    Vi styrer prosjektet fra A til Å, basert på prosjektplaner med definerte milepæler, samtidig som vi benytter et omfattende og utprøvd dokumentsystem for løpende rapportering, risikoanalyse, endringshåndtering og konsekvensvurdering.

    Overlat til oss å kjøre prosjektet, så vil vi hjelpe deg å oppnå målet.

  • Programmering

    Ta kontrollen !

    I mange møterom, auditorier og samhandlingsrom har det ofte vært utstyret somhar bestemt hvordan løsningen skal styres, og ikke hvordan utstyret er tenkt brukt.

    Vår fokus er å bygge intuitive, brukervennlige løsninger, der brukerne opplever å få utført de funksjonene de ønsker uten å måtte tenke på hvilket utstyr som må betjenes.

    3C Technology designer og programmerer styringssystemer fra Crestron, og har topp sertifiserte programmerere på huset.

  • Opplæring

    Nøkkelen til suksess ligger i god fundamentering

    Uansett hvor godt vi designer et brukergrensesnitt i en AV-løsning, vil behovet for brukeropplæring være til stede.

    Vi har mange års erfaring i opplæring på flere nivåer, og arrangerer kurs og opplæring for brukere, super-brukere, servicepersonell

    Vi er sertifiserte og erfarne kursholdere i:

    • Brukerkurs for AV-løsninger
    • Presentasjonsteknikk
    • PlayIPP Digital Skilting
    • OnVisit Besøkssystem

     

    3C Technology tilbyr ferdige kursmoduler, men kan også skreddersy kursopplegg etter dine behov.

  • Møteromsdoktoren

    Få en gratis og uforpliktende gjennomgang og vurdering av møterommet.

    Vi tilbyr å utføre en befaring og vurdering av møterommet ditt helt gratis.

    Med mange års erfaring i å lage gode løsninger for våre kunder, vil vi gi deg en rapport med anbefalinger i forhold til hvilke grep som kan være fornuftige, samt en teknisk vurdering av eksisterende utstyr.

    Det er ingen forpliktelser ved å takke ja til dette.

  • Service & vedlikehold

    Service & vedlikeholdsavtale

    3C Technology AS har opparbeidet gode rutiner på service og support.

    På vårt hovedkontor på Lierstranda sitter våre teknikere som tar i mot henvendelser fra våre kunder. Under våre serviceavtaler, kan kunde melde inn feil i vårt ticket system. Her vil det bli opprettet et unikt servicenummer og all historikk blir loggført.

    Med en service og vedlikeholdsavtale sikrer man seg at alle garanti-forpliktelser ovenfor leverandør overholdes. Kunden får en årlig gjennomgang og overhaling av installert utstyr, utført av våre erfarne teknikere. Statusrapport på AV-utstyret og råd til eventuelle endringer.

    Responstider
    Innenfor 08-16 på hverdager opererer vi med følgende responstider.

    – 30 min telefon-support
    – 2 t remote support
    – 8 t on-site support

    Andre tidsrom og andre responstider kan tilbys.

    Kontakt oss i dag for en gjennomgang av dine behov.

error: Content is protected !!