Tjenester, avtaler &
“as-a-service”

3C Technology ble grunnlagt i 2007 for å sette fokus på brukerne av løsningene mer enn selve teknologien.

Det er to ting som er viktig for at en leveranse kan kalles en suksess. Da må løsningen:

  • VÆRE ENKEL Å BRUKE

  • ALLTID VIRKE

    For å lykkes 100% med dette er den beste løsningen å inngå en “as-a-service” avtale, der vi sørger for alltid oppdaterte løsninger som er driftet av oss i så stor grad som du ønsker.

Alle løsninger “as-a-service”

ENKELT

Vi overtar ansvaret for at utstyret ditt fungerer. Du har løsninger som fungerer som forventet og slipper å bruke egne eller innleide ressurser på drift.

FORUTSIGBART

Få full kontroll på kostnadene.
Ingen plutselige investeringsbehov eller uventede regninger på utførte tjenester.

MaaS & CLaaS

MEETINGROOM / CLASSROOM AS-A-SERVICE - MØTEROM OG KLASSEROM SOM DRIFTET TJENESTE

Våre “as-a-service” avtaler består av 3 hovedelementer:

RAMMEAVTALE

DRIFT OG SUPPORT

FINANSIERING

Rammeavtale

En løpende samarbeidsavtale med timepriser på rådgivning og tjenester og påslags-prosent på produkter. Sikrer kontinuerlig tilgang til de rette løsningene.

Behovsanalyse

Grundig gjennomgang av dine behov, funksjons- og driftskrav - se nedenfor

Løsningsdesign

Utforming av de riktige løsningene til å dekke dine behov.

Prosjektering

Integrasjon mot andre byggfag og koordinering i en prosjektleveranse.

Prosjektledelse

Få riktig leveranse implementert med full kontroll på tid og penger

Programmering

Skreddersydd brukergrensesnitt for betjening og automatikk

Onboarding & Opplæring

Sikre ansatte som er komfortable med løsningene og opplever god flyt i arbeidsdagen

Alle disse tjenestene er selvsagt skalerbare etter behov, og det er heller ikke nødvendig med en rammeavtale for å benytte seg av de forskjellige tjeneste-områdene våre.

Strukturert spørreundersøkelse

Behovsanalyse

3C har utviklet en egen spørreundersøkelse og metodikk for å avklare hvilke krav og forventninger de forskjellige interessentene i din organisasjon har til løsningene.

Svarene kategoriseres, grupperes og vektes for å gi en best mulig tilbakemelding på valg av løsningsnivå.

3C Office counter

Bygg i dag er generelt dårlig tilpasset videomøter. Med 3C office counter samler vi bruksdata fra alle rom og områder per time over en uke.

Behovsanalyse for riktig valg av teknologisk utstyr. Innsikt i hvordan du kan bruke teknologi for å få bedre arealutnyttelse

Drift & support

Tilpasset omfang av støtte. Overlat så stor del av driften som du ønsker til oss.

Standard SLA

Serviceportal, prioriterte respons- og utrykningstider, garantihåndtering.

Utvidet responstid

Tilpasset raskere responstid for VIP-rom og kritiske installasjoner.

Vedlikeholds-besøk

Periodiske vedlikeholdsbesøk inkl. FW oppdateringer og statusrapport.

Proaktiv remote support

Overvåking, oppdatering og rapportering i aktuelle portaler.

Oppmøte på stedet

Utrykninger av servicetekniker kan inkluderes i avtalen.

Fast på stedet support

Timebank for tekniker og konsulent på stedet til faste tider.

Finansiering

En gunstig finansieringsløsning med utstyrsforsikring og planlagt rullering av utstyr i avtalte tidsintervaller.

Forsikring

Allrisk forsikring som dekker nytt utstyr inkl. arbeid. Lav egenandel.

Rulleringsplan

Forutsigbarhet gjennom flerårsplan for alltid oppdatert og riktig løsning.

Jeg vil vite mer om “as-a-service” mulighetene.

Book et videomøte med oss så ser vi hvordan løsningene kan passe for deg, eller fyll inn kontaktskjema under.