
Tjenester, avtaler &
“as-a-service”
3C Technology ble grunnlagt i 2007 for å sette fokus på brukerne av løsningene mer enn selve teknologien.
Det er to ting som er viktig for at en leveranse kan kalles en suksess. Da må løsningen:
VÆRE ENKEL Å BRUKE
ALLTID VIRKE
For å lykkes 100% med dette er den beste løsningen å inngå en “as-a-service” avtale, der vi sørger for alltid oppdaterte løsninger som er driftet av oss i så stor grad som du ønsker.
Alle løsninger “as-a-service”
ENKELT
Vi overtar ansvaret for at utstyret ditt fungerer. Du har løsninger som fungerer som forventet og slipper å bruke egne eller innleide ressurser på drift.
FORUTSIGBART
Få full kontroll på kostnadene.
Ingen plutselige investeringsbehov eller uventede regninger på utførte tjenester.
MaaS & CLaaS
MEETINGROOM / CLASSROOM AS-A-SERVICE - MØTEROM OG KLASSEROM SOM DRIFTET TJENESTE
Våre “as-a-service” avtaler består av 3 hovedelementer:
RAMMEAVTALE
DRIFT OG SUPPORT
FINANSIERING
Rammeavtale
En løpende samarbeidsavtale med timepriser på rådgivning og tjenester og påslags-prosent på produkter. Sikrer kontinuerlig tilgang til de rette løsningene.
Behovsanalyse
Grundig gjennomgang av dine behov, funksjons- og driftskrav - se nedenfor
Løsningsdesign
Utforming av de riktige løsningene til å dekke dine behov.
Prosjektering
Integrasjon mot andre byggfag og koordinering i en prosjektleveranse.
Prosjektledelse
Få riktig leveranse implementert med full kontroll på tid og penger
Programmering
Skreddersydd brukergrensesnitt for betjening og automatikk
Onboarding & Opplæring
Sikre ansatte som er komfortable med løsningene og opplever god flyt i arbeidsdagen
Alle disse tjenestene er selvsagt skalerbare etter behov, og det er heller ikke nødvendig med en rammeavtale for å benytte seg av de forskjellige tjeneste-områdene våre.
Strukturert spørreundersøkelse
Behovsanalyse
3C har utviklet en egen spørreundersøkelse og metodikk for å avklare hvilke krav og forventninger de forskjellige interessentene i din organisasjon har til løsningene.
Svarene kategoriseres, grupperes og vektes for å gi en best mulig tilbakemelding på valg av løsningsnivå.
3C Office counter
Bygg i dag er generelt dårlig tilpasset videomøter. Med 3C office counter samler vi bruksdata fra alle rom og områder per time over en uke.
Behovsanalyse for riktig valg av teknologisk utstyr. Innsikt i hvordan du kan bruke teknologi for å få bedre arealutnyttelse
Drift & support
Tilpasset omfang av støtte. Overlat så stor del av driften som du ønsker til oss.
Standard SLA
Serviceportal, prioriterte respons- og utrykningstider, garantihåndtering.
Utvidet responstid
Tilpasset raskere responstid for VIP-rom og kritiske installasjoner.
Vedlikeholds-besøk
Periodiske vedlikeholdsbesøk inkl. FW oppdateringer og statusrapport.
Proaktiv remote support
Overvåking, oppdatering og rapportering i aktuelle portaler.
Oppmøte på stedet
Utrykninger av servicetekniker kan inkluderes i avtalen.
Fast på stedet support
Timebank for tekniker og konsulent på stedet til faste tider.
Finansiering
En gunstig finansieringsløsning med utstyrsforsikring og planlagt rullering av utstyr i avtalte tidsintervaller.