Finn og book tilgjengelige ressurser - raskt og enkelt.

ROL Intelligent Office administrerer alle ressursene i din bedrift, som møterom, kontorpulter, parkeringsplasser eller garderobe.

Vil du utnytte plassen bedre
og skape bedre flyt i organisasjonen?

Med ROL Intelligent Office får du et svært brukervennlig og skalerbart system for ressurs-booking.

ROL Intelligent Office layout on different devices

Søk - Book - Ferdig!

Trenger du en pult med to skjermer i nærheten av en bestemt kollega? Bare søk på kollegaen, sett kriterier for utstyr og velg den pulten som passer.

Du kan like gjerne booke møterom, stillerom, telefon-pods i samme system. Eller hva med skap, sykler og parkering?

Alle tenkelige resurser kan legges inn i ROL Intelligent Office.

En arbeidsdag som flyter

Sjekk videoen til venstre for å se hvilke muligheter du og din bedrift kan få ved å implementere ROL Intelligent Office.

Interessert i å se nærmere på hvordan ROL Intelligent Office kan sikre arbeidsflyten i din bedrift?

Vi er tilgjengelige for en uforpliktende prat eller videomøte.

Du kan også sende oss en melding her: