Tjenester

Tjenester

Tjenester

 

Gjennom mange år har vi bygget opp en unik kompetanse på hva som skal til for å sikre en vellykket prosjektleveranse innen AV og digital signage.

Vi tar kundens behov på alvor, og setter brukergrensesnitt, driftssikkerhet og effektiv tilpasning til arbeidsprosesser i høysetet.

3C Technology kan bistå deg med i alle faser av prosjektet – fra teknisk tilrettelegging via design og implementering av løsninger til opplæring.

systemdesign_300x300

Systemdesign

Fra brukervennlige møterom til komplette bygg-leveranser

Vi har kunnskap og erfaring i å utvikle løsninger for lyd og bilde som er kostnadseffektive, driftssikre og enkle å betjene.

Med utgangspunkt i brukernes forventninger designer vi løsninger som ivaretar dagens behov samtidig som morgensdagens muligheter tas hensyn til.

Vi hjelper deg å utvikle gjennomtenkte løsninger for alle romtyper, med konsistente løsninger for betjening og drifting.

Engineering

Hvorfor ikke gjøre det riktig første gangen ?

3C Technology bistår med utvikling og testing av løsninger. Vi spiller en aktiv rolle i prosjekter ved å utarbeide strukturer på kabling, føringsveier, tilkoblingspunkter mv, men kan også bistå i å utvikle spesielle løsninger for å dekke nettopp dine behov.

Eksempler på løsninger kan være spesielle behov for implementering av styringskommandoer i et touchpanel, eller kanskje å kunne koble flere PC til USB grensesnittet på en interaktiv tavle trådløst

Vi tegner inn løsninger for lyd og bilde i standard plan- og himlingstegninger, og leverer all nødvendig dokumentasjon og opplæringsmateriell.

engineering_300x300
prosjektledelse

Prosjektledelse

Riktig leveranse til avtalt tid og kost ?

Det høres jo enkelt ut !

I virkeligheten er det en stor oppgave å koordinere og lede AV-prosjekter. For det første krever denne type leveranser utstrakt koordinering med så forskjellige fagdisipliner som:

Entreprenør – elektro – himlingsmontør – snekker – arkitekt – interiørkonsulent – ergonom

Vi styrer prosjektet fra A til Å, basert på prosjektplaner med definerte milepæler, samtidig som vi benytter et omfattende og utprøvd dokumentsystem for løpende rapportering, risikoanalyse, endringshåndtering og konsekvensvurdering.

Overlat til oss å kjøre prosjektet, så vil vi hjelpe deg å oppnå målet.

Programmering

Ta kontrollen !
I mange møterom, auditorier og samhandlingsrom har det ofte vært utstyret somhar bestemt hvordan løsningen skal styres, og ikke hvordan utstyret er tenkt brukt.

Vår fokus er å bygge intuitive, brukervennlige løsninger, der brukerne opplever å få utført de funksjonene de ønsker uten å måtte tenke på hvilket utstyr som må betjenes.

3C Technology designer og programmerer styringssystemer fra Crestron, og har topp sertifiserte programmerere på huset.

programmering
opplæring

Opplæring

Nøkkelen til suksess ligger i god fundamentering

Uansett hvor godt vi designer et brukergrensesnitt i en AV-løsning, vil behovet for brukeropplæring være til stede.

Vi har mange års erfaring i opplæring på flere nivåer, og arrangerer kurs og opplæring for brukere, super-brukere, servicepersonell

Vi er sertifiserte og erfarne kursholdere i:

  • Brukerkurs for AV-løsninger
  • Presentasjonsteknikk
  • PlayIPP Digital Skilting
  • TDM Digital Skilting
  • OnVisit Besøkssystem

3C Technology tilbyr ferdige kursmoduler, men kan også skreddersy kursopplegg etter dine behov.

Kontakt oss for nærmere informasjon og priser.

Møteromsdoktoren

Få en gratis og uforpliktende gjennomgang og vurdering av møterommet.
Vi tilbyr å utføre en befaring og vurdering av møterommet ditt helt gratis.

Med mange års erfaring i å lage gode løsninger for våre kunder, vil vi gi deg en rapport med anbefalinger i forhold til hvilke grep som kan være fornuftige, samt en teknisk vurdering av eksisterende utstyr.

Det er ingen forpliktelser ved å takke ja til dette.

møteromsdoktoren
service, support

Service & vedlikehold

Service & vedlikeholdsavtale
For å sikre at utstyret vi leverer skal fungere i år etter år, anbefaler vi å tegne en service- og vedlikeholdsavtale.

Vi tilbyr 3 nivåer av avtale, med forskjellig antall vedlikeholdsbesøk, inkluderte utrykninger, inkluderte reservedeler og responstider.
Når du oppretter en sak, får du automatisk tildelt et «ticket» nummer, som følger saken til den er løst.

Vi tilbyr responstider ned til 30 min, og raske oppmøter på stedet.

Kontakt oss i dag for en gjennomgang av dine behov.

Feilmeldingsskjema

Firma (kreves)

Adresse (kreves)

Navn (kreves)

E-post (kreves)

Telefon (kreves)

Servicenummer

Rom / plassering av utstyr

Beskrivelse av feil (kreves)

Hendelsesforløp, indokasjoner, konsekvenser

Serienummer på enhet